NK, Mio, Sifo

Efter jobbet mötte Nicklas upp mig och vi gick till NK för att sätta sprätt på presentkort på 1000 kr. Det visade sig vara svårare sagt än gjort dock...
Vi gick förbi Mio och kollade/provsatt vår soffa. Trots att kampanjen (10 000 istället för 13 000) är slut tycker Nicklas att vi ska köpa den =P Vi hittade även en soffa/säng som kommer passa utmärkt i det lilla sovrummet/min ateljé/gästrummet. En säng-soffa för endast 1290! Sweeeeeet! (fast i svart ska vi ha den)
Grejen jag gjorde för Sifo tog tre minuter och gav två trisslotter. Tack tack.
Annars är jag nästintill frisk, jobbar bara en dag till innan helg, peppar inför klubb på lördag och ska nu äta Banana Split! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback