Vår soffa!

Jobbade 07.30-12.30 idag bara. Efter tog jag en tur på stan och köpte grejer på Ö&B till Nicklas födelsedagskalas i helgen. På Webhallen stötte jag på en Anders, som var jättesugen på att köra charader på lördag, så jag bjöd honom på festen! På vägen hem gick jag förbi ett skyltfönster tillhörande Mio. Där såg jag vår drömsoffa.
Vi som planerar en flytt till en större lägenhet och allt (då ska vi ändå köpa en större soffa)! Den var på rea nu, från 13000 till 10000. Bekväm var den också.. Hmm, tål att tänka på.. Nu väljer vi att spendera vardagskvällen med den tretimmar långa snarkfilmen Romarrikets Fall från 1964. Ja, herregud..

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag just kör en tävling där du kan vinna skit snygga smycken

http://www.domkallarmighannes.com/2012/02/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html

kör även en dagensblogg tävling där du har chansen att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag. på att anmäla dej:)

Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en underbar dag! kram Joanna-livet med Aspergers syndrom!

PS.kolla så du inte anmäler dig till en avslutad tävling utan den som är aktuell! En länk till tävlingen finns i högerspalten!:)

2012-02-21 @ 21:05:25
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Adam

Hahaha, Romarrikets fall! Den gav ju Nicklas och Martin till mig när vi var små (för att de inte ville ha den själva längre) och inte ens jag orkade se den! :D

2012-02-22 @ 11:57:00
Postat av: Nicklas

Vi tror att den handlade om Romarriket, det har vi titeln att tacka för. :P

2012-02-22 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback