Ett år med Fannicklas.blogg.se

Idag (eller igår egentligen) har det gått precis ett år sedan jag började blogga!
Ett år fyllt av serier, kattbilder, matbilder, foton på mig, foton på Nicklas, foton på mig OCH Nicklas, tv-spel, illustrationer, jobbsnack, hemmagjorda videos, pingis, pärlplattor, fester, vänner, filmer och en hel del mer.
http://fannicklas.blogg.se/2009/august/utkast.html
Serierna har jag trappat ner på (tänk, till en början lade jag upp 7 i veckan!), men ritar desto fler bilder. Bloggen har funkat som en dagbok för mig, jag kan alltid kolla upp när vi måste lämna igen hyrfilmerna för jag har skrivit på bloggen vilken dag vi hyrde dem. =) Mycket personligt, särskilt i serierna, men det har aldrig varit några problem.
Annars har jag väl inga tankar på att sluta blogga, jag har högre besöksstatistik (i genomsnitt) än någonsin.
Tanken är att rita fler bilder OCH serier, för att jag tror att det är roligast att titta på, kanske lägga upp (fler) roliga youtube-klipp?
Hoppas att ni vill fortsätta läsa, tack för alla kommentarer och tack för det här året! <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Stort grattis! Ser fram emot fler inlägg!

2010-08-11 @ 10:07:34
Postat av: Anonym

grattis!!

självklart

e beroende av bloggen å klickar in flera gånger varje dag hehe

mvh anna

2010-08-12 @ 00:14:00
Postat av: fellan

Grattis!!

2010-08-19 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback