Första inlägget

 
Hej! Jag heter Fanny Sjöblom och är  21 år.
Jag bor med min sambo Nicklas och katten Sonja i Stockholm.
Utom att jobba på Burger King, spela pingis, se på film och spela TV-spel,
vara förälskad, laga mat så brukar jag rita serier.
Vilket är ungefär vad den här bloggen kommer gå ut på.


                                                              
I mina serier så ser man mest mig och Nicklas (mitten), som har ett ganska typiskt, lyckligt förhållande.
Till vänster har vi min storasyster Felicia alias "Fraulein Frauke", burlesqueartist med eventuell potential att få sin egen serie så småningom. Till höger ser man föräldrarna Jan och Camilla - Jazzmusiker respektive Sjuksköterska - och storebror Fabian. Han är tillsammans med Tina och de kommer också att förekomma.

Så i korthet en blogg om tankarna på livet, kärleken, relationer, sex, vänskap, familj, TV-spel, film, pingis, mat, franska och förstås massor med foton. Hoppas att ni fortsätter läsa, kanske kommenterar, ger lite tips.
Kram Fannz

Kommentarer
Postat av: Fabian

yay!

2009-08-09 @ 22:03:53
Postat av: Nick da Dick

Det kommer att bli en superblogg!

2009-08-09 @ 22:16:01
Postat av: Felicia

Jag är såå snygg! Ser fram emot min fabulösa egna serie! puzz

2009-08-16 @ 01:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback