Taste is King!

Det har gått ett par dagar. HUGE news!
För det första var det ju match igår, en viktig en. För att ta det kort var de alldeles för bra för oss
(trots väldigt bra spel av både Nicklas och Fabian) och vi förlorade med 8-4.
Turns out att det inte är lika kul att skriva matchreferat när man själv spelade crap..

Har också upptäckt att det är exakt två veckor till julafton. Köpt sammanlagt 4 julklappar..

Har äntligen sett Hemtexreklamen, som jag gjorde audition till, på TV.
http://fannicklas.blogg.se/2009/october/reklamfilmsaudition-jobb-pingis.html

Jag skulle spela den skäggiga damen ;)

Imorgon är det Nicklas sista dag att vara ute på skolor och lära skolbarn i lågstadiet att spela pingis.
Han har hållit på i två veckor. På kvällen kommer Martin hit och chillar. På natten åker vi till Trosa.
Släktträff på lördag på Bomans Hotell & Restaurant.

Vidare har vi fått en ny tröja på jobbet!

Vi tog bort kampanjen Angus Bacon Caesar och har nu gjort en massa reklam för den klassiska Whoppern.

Vi har också officiellt bytt slogan från "Have it your way" till "Taste is King". Way.
Ser fram emot när jag kan göra såhär:



Nu är det dags för spel, cola, chips och MYS!

 


Kommentarer
Postat av: Fabian

Yikes. In med magen ut med bröstet, much?



Även så var strippen väldigt rolig :) Fast jag saknar matchreferat :(

2009-12-10 @ 23:58:02
Postat av: Vicky

Jaaaa härligt de var så på tiden de tog bort skiten:)

2009-12-11 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback