Darrens och min jul + nyår

Darren kom hem helskinnad i måndags (27:e december), eftersom han nu har fått sitt Residency card är det väldigt lätt att åka mellan länderna, vilket såklart är bra! Jättetråkigt att jag inte kunde följa med, men jag videosamtalade med dem allihopa på juldagen och såg flickorna öppna presenter osv.!
Jag bjöd på svenskt julbord när han kom hem, han hade saknat svensk mat xD Tre olika slags sillar, och julskinka också denna gång (det hade inte jag på mitt julbord)!
Present från svågern!
Fullt under lilla granen...
Presenterna från svärföräldrarna till mig! :D
Julklappsöppning!
Av Darren fick jag Hogwarts i choklad!
Vi hittade en fantastisk grill/Meza-restaurang i Farsta (när vi shoppade för nyårsmiddagen)!
Nyårsafton! Lugnt och skönt hemma!
Nyårsmaten (vi orkade inte laga den engelska julmiddagen, så vi åt den på den första dagen på året istället, idag)!
Midnattssnacksen! Snittar med skagen, melon, nachos, dryckesspel till Doctor Strange och Thor: Ragnarok.
Fancy nyårsmiddag 1/1!
Med lite kortspel!
Året har börjat mycket bra, hoppas att alla har haft en fin nyårsafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback