Äventyr! (mat + bio i stan)

 
Jag jobbar och har mig, men lördagar tar jag HELT ledigt och förra helgen gick vi på ÄVENTYR (basically, alla gånger vi lämnar hemmet utom att gå till Högdalen är ett äventyr...), med mat och bio!
Vi firade att Darren har fått jättebra sponsorer och att han har blivit anställd som kommentator till jättemånga turneringar denna termin (och jag till att vara admin på samma turneringar!), samt att vi startat upp engelskavdelningen på skolan med sådan framgång (all me!). 
Vi åt på Kungshallen och såg Spiderman på nyrenoverade lokalerna på Rigoletto, och satt och drack drinkar där inne, FANCY!
Vi var NÄSTAN ensamma i biosalongen ^^ Hoppas att alla mår bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback