2021!

Det andra året med COVID-19. Även året då vi tog en 3-dagars-kryssning till Härnösand, jag blev utbildningsledare på jobbet, jag vaccinerade mig två gånger, min bästa vän Georgos började jobba på min skola, vi nådde 400 000 gamerscore, jag tatuerade mig för andra gången, min pappa var allvarligt sjuk och låg på sjukhus mycket, vi delade hund med grannen i två månader, katten jag "jobbade för" så många år (Jens katt) Mella dog, vi "hittade" en underbar liten sjö som vi kan gå till, i Farsta, samt vi började anordna esports-turneringar på fredagar och jag skapade en hemsida och administrerade detta. 
 
 
 
 
 
"Khushi", på Folkungagatan.
"Ankis kafé", precis bredvid oss i Stureby! Fantastisk lunchbuffé för 105 kr.
"O'Leary's" buffé i Mall of Scandinavia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback