Hemma + vinnaren!

Så. Nu är vi äntligen hemma, vi klarade det! Massa drama på flygplatsen, vi höll nästan inte på att hinna med flyget eftersom Darren var tvungen att göra ett COVID-test på plats, men det gick! Nu har vi (bokstavligen) landat lite, packat upp, lagt upp allt för mina nya kursen som startade igår. Jag ska hålla mig hemma i två veckor, men vi har ju undervisning på distans, så det går ju bra ändå. Så småningom kommer det bilder och rapport från England-resan, samt årets LISTA, alltså om året 2020.
Under tiden kan jag konstatera att 6 stycken duktiga läsare lyckades lista ut rebusen från den sista adventstävlingen för att sedan klara anagrammet SNLAÖEITKS = ÖNSKELISTA, bra jobbat allihopa! Jag lottade ut den lycklige vinnaren Alex, som kommer få en Trisslott! Kul att du har hittat hit till bloggen (supertrevlig kille)! Jag hör av mig till dig om hur du ska få den. 
 
Tills vidare hoppas jag att alla mår bra, ta hand om er, var försiktiga! GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback