2020

Året som för alltid kommer bli ihågkommet som året med CORONA. Vi fyllde hela vårt skåp med konserver och pulversoppor ifall hela samhället stängde ner, det var reseförbud, karantäner, munskydd, HANDSPRIT och distansundervisning. För mig var det även ett år då jag (äntligen) blev klar med mina universitetsstudier och fick min lärarlegitimation, jag började på Cuben Högdalen (och jobbar som lärare HELTID), jag jobbade i Liljeholmen, jag lärde ut nybörjarengelska för första gången (SÅ KUL!), jag frigjorde mig från giftiga människor, jag bad om löneförhöjning för första gången någonsin (för att jag förtjänade det), jag slutade använda Facebook, vi gick på medeltidsrestaurang, jag åkte på räkbåt med nya jobbet och jag vägde för första gången över 100 kilo.
Resan till England i december.
 
 
 
 
 
(Har inte läst mycket i år, nästan bara Sagan om Isfolket-serien med Darren)
 
 
 
 
 
(Ri Cora Restaurang and Bar, Skanstull)
 
 
27/4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback