Lucka 5 (TÄVLING!)

Jag fortsätter i sakta mak med min julkalender.
När det är advent har jag så kallade advents-tävlingar. Denna gång är det en rebus med endast JULORD. Ta ut meningen med hjälp av bilderna, skriv ditt namn, mailadress och vad du tror är rätt svar i en kommentar nedan. Du har ända till 31/12 (kl. 23.59) på dig, då tänker jag göra en VIDEO och dra alla vinnarena från tävlingarna. Priset är en Triss-lott (har inte tid att rita serier eller göra pärlplattor till folk)! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Överallt är stök, från kungens slott till grisens stia

2021-12-18 @ 17:00:08
Postat av: Henrik

Överallt är stök från kungens slott till grisens stia

2021-12-19 @ 09:44:35
Postat av: Helena Riihiaho

överallt är stök, från kungens slott till grisens stia

2021-12-19 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback