(Aningen försenad) Julkalender!

Ni som har läst bloggen i mer än ett år vet att jag brukar göra en julkalender med serier (och tävlingar) varje dag från 1:a december fram till julafton. Jag har samlat på mig serie-idéer mest hela året i väntan på detta, men fick världens migrän i onsdags och sedan fungerade inte blogg.se. 
 
Om ni bara är snälla och låter mig lägga upp dem i min egen takt så är jag säker på att jag kommer lägga upp 24 luckor i december (kan inte lova innan jul, lol). Serien kommer att handla om mitt liv, sanna historier om hur det är att vara lärare, sambo med Darren, kompis med Georgos, tokig, slarvig, lat, godistokig, Crazy Cat lady, besatt av grammatik, ambitiös och alldeles för snäll för mitt eget bästa. Här är ruta nummer 1, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback