SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN är det dags för MIN semester! Kollegorna har alla haft sina, nu har är jag ledig från jobbet i fyra veckor (men ingen mindre än Georgos har börjat på min skola och jobbar med grundläggande kurser med mig, så jag har lämnat jobbet i goda händer!). Jag firade mina två första dagar (mån + tis denna vecka) genom att vända upp och ner på lägenheten och STORSTÄDA.
Men i onsdags fick jag skjuts ut (med katterna) till landsstället utanför Trosa, härligt!
 Här kommer jag vara nu resten av semestern (utom mysig kryssning med Darren och föräldrarna 5-7/9 till Höga Kusten). Darren kommer tillbaka 3/9. Hoppas att det kommer bli lite fint väder... Ha det bra, alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback