Sommaren officiellt slut :(

Jahopp. Då var man tillbaka på jobbet idag. Jag var en idiot som bara tog två veckors semester, men de var iaf mycket trevligt. Jag lovade att jag hade hittat min kamerasladd, men det hade jag inte. NU har jag det dock, så här kommer en blandad kompott med bilder från hela sommaren + min semester. 
(Japp, I made that)
 
(När man har ett likadant kök som på MUSEUM)
Vi har ätit sjukt god mat hela sommaren. Rekommenderar varmt restaurangen Allmänna gränd (mitt emot huvudingången till Gröna Lund).
Det har varit en underbar sommar <3 (nu tillbaka till verkligheten, buhuuu). Hoppas att alla mår bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har det gått med uppsatsen?

2020-09-24 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback