KLAR MED UTBILDNINGEN

Efter ett jäkla tag och många ändringar senare har jag (äntligen) fått veta att mitt sista projekt på SU har fått godkänt! Trots en examinator som tydligt hatade Harry Potter lyckades jag till slut få E på min uppsats, vilket betyder att jag är helt klar med min utbildning och är inom kort legitimerad ämneslärare för gymnasieskolan, wooooooooooop!
Vi har inte haft tid att fira, och kommer inte kunna göra det ikväll heller för att jag ska på kick-off med jobbet på en räkbåt (och jag kommer äta tacos ^^). Jag och Darren firar på lördag istället genom att göra något kul (det lutar mot Medeltidsrestaurang i Gamla Stan). Det ska bli kul ikväll iaf. Hoppas att alla tar hand om sig själva och är försiktiga, massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!!!!!! Äntligen!! Superkul =D
Dina kommande elever kommer älska att ha dig som lärare <3

2020-09-27 @ 20:28:24
Postat av: StevenNit

Great weblog right here! Additionally your website so much up very fast! What web host are you the use of? Can I am getting your associate link on your host? I desire my website loaded up as fast as yours lol
Wow, superb weblog structure! How long have you been running a blog for? you make running a blog glance easy. The whole glance of your website is great, let alone the content!
I¡¦m now not positive where you are getting your information, but good topic. I must spend a while studying much more or understanding more. Thank you for excellent info I used to be looking for this information for my Spare Time. If You get an opportunity take a look my spot:
[url=https://redrockphotoworkshops.com]photography adventure in Northern Arizona[/url]

2021-06-22 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback