Tillbaka i stan!

Jag hade en låång, fin semester ute på landsstället, då jag verkligen fick ladda mina batterier efter en stressfull höst innan en vansinnigt stressig början-av-våren. Det var så härligt för katterna också, Falcon var ute massor (trots att det var både kallt och blött) och de var gosigare än någonsin.
Nu är jag tillbaka i stan, började jobba i tisdags med sex (!) nya kurser, i gamla Vällingby, men även nya skolan Liljeholmen! Jag hoppar in för Georgos ett par veckor, så kommer jobba typ 160% ett tag... Längtar tills Darren kommer hem (imorgon!!), men har massa planerande och städande att göra... I bästa fall så får jag drömjobbet från 10:e februari, jag håller er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback