Fira!!

I fredags var jag och Darren på vår favoritrestaurang (Yin, i Högdalen) och deras fancy middagsbuffé. Vi firade en massa saker. Till exempel att de två veckor jag har vikarierat i Liljeholmen var över, att jag har blivit erbjuden ett drömjobb på SFI D (heltid) i just Högdalen (alltså nära vårt hem som tusan) och att jag fått godkänt på realism-kursen!! (fick D på båda mina uppsatser jag kämpade så jäääkla hårt med), wooooooop!
Att jobba i Liljeholmen var jättekul och givande. Jag har aldrig haft samma klass fem dagar i veckan tidigare, jag brukar ju bara ha en klass två lektioner i veckan. Gruppen jag hade nu (nybörjarengelska) var helt fantastisk och de lärde sig SÅ mycket, på bara de här två veckorna. Kommer sakna det jättemycket (och själva skolan var också amazing, med alla faciliteter och ett EGET kontor osv.).
Vad har jag kvar i SU, undrar du då? Well, jag måste fortfarande skriva klart och försvara mitt stora, sista projekt/uppsats, den om normer och fördomar i Harry Potter, blir väl klar i april kanske. Men inga fler lektioner, inga fler föreläsningar, inga fler uppsatser, woop woop!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Yay! Bra jobbat!!!

2020-01-20 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback