Best of the 10s

Varje år gör jag ju en sammanfattning hur året har varit, vilken var den bästa filmen jag såg, bästa boken osv. Jag startade med det redan 2009 (!), och nu när vi dessutom har ett nytt decennium tänkte jag göra en sammanfattning på det här decenniet! Helt enktelt gå tillbaka och jämföra, från för 10 år sedan till idag, kul att ha!
 
Antingen den bästa filmen jag såg det året, eller en film jag blev besatt av (såg flest gånger).
 
 
Bästa filmen jag såg på bio. Ibland går man på bio oftare, ibland mer sällan (har jag fler tycker jag antagligen att de var lika bra, eller kan inte välja mellan dem).
 
 
Har alltid varit mer av en film-tjej, än någon som kollar på tv-serier. Några år sedan ändrades det dock, och jag (som så många andra) såg fördelarna med en riktigt lång tv-serie. Dessa var favoriterna.
 
Jag brukade alltid läsa samma bokserier om och om igen (Harry Potter eller Sagan om Isfolket), men för några år sedan började jag läsa lite fler böcker. Här är de som stack ut.
(läste jättemånga bra böcker förra året)
 
Det bästa/snyggaste fotot från det året.
 
Bästa seriestrippen jag gjorde det året. Inte nödvändigtvis den snyggaste, men av någon anledning min personliga favorit.
 
Det här är min favorit. Att skriva upp vilket år man lär känna folk är superkul ett decennium senare när man glömt bort det. Härligt också att jag började serien med att lära känna JP (min svåger sedan ett decennium) och Jonas, som kom att betyda så mycket för mig. Annars märker man att personer kommer och går (och vissa år lär man känna många nya personer, andra år några färre...).
Det har varit ett äventyrligt decennium, men overall bra! Får göra en till sån här när det gått ytterligare tio år ^^

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vilket bra minne du har! Kul att se sammanfattningen av alla år. Jag fick lite nostalgikänslor. :)

2020-01-16 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback