2019

 Året då jag slutade jobba som personlig assistent, hade min sista (obetalda) praktik genom SU, började ha mina egna SVA-klasser, åkte till Prag och Edinburgh, träffade Darrens döttrar för första gången, min svåger dog, jag firade pappas 80-årsdag, började spela fler spel än bara Gears of War, färgade äntligen håret lila (något jag velat göra typ hela mitt liv) och jag började med 5-2-dieten.

Spela co-op-spel, kolla på tv-serier och mysa, göra svensk-tester + texter 💖

Jag har, för en gångs skull, spelat massor med spel utöver Gears (som jag knappt spelat alls eftersom det nyaste, Gears 5, är urdåligt). För att se en lista på alla fantastiska spel jag spelat i år, klicka här

Bästa buffén jag någonsin varit på: World2 i Middlesbrough

  

Birka-kryssning med buffé, karaoke, sitta och läsa Isfolket hela natten tills vi går till frukostbuffé (som vi gick gratis av besättningen för att de gillade oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback