Adventstävling 2!

Glad lucia!
Det är dags för vår ANDRA adventstävling (av tre, i år). Denna gång är det ett slags korsord, men med en tvist. Du får nämligen inte se VAR orden ska vara, du måste försöka räkna bokstäver och förstå det själv.
 
Det lättaste sättet att göra korsordet är att skriva ut det och fylla i bokstäverna för hand. Annars kan du snabbt rita av rutorna på ett eget papper (för att sedan fylla i dem), eller högerklicka och "Spara som"-bilden på din dator och fylla i korsordet i Paint. Upp till dig.
 
När du har klurat ut tillräckligt mycket för att lista ut vad det ROSA, långa, vertikala julordet är, då ska du kommentera nedan ditt 1. Namn 2. Mailadress (syns bara för mig) 3. Det juliga rosa ordet du fick fram 4. Vilket pris du skulle vilja vinna (antingen en custom-made signerad originalserie/illustration av mig, en custom-made pärlplatta (kylskåpsmagnet) eller en Trisslott).
 
Tävlingen avslutas fredag 18/12, kl. 23.59. Jag lottar ut en vinnare av de som har skrivit rätt julord. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Helena i Uppsala

JULGRANSBELYSNING

Triss

2020-12-13 @ 19:41:39
Postat av: Jonpis

Hej jag tror ordet är julgransbelysning och då önskar jag mig en serie! Gärna med Georgos i, det var länge sedan han var med!

2020-12-14 @ 09:39:50
Postat av: Ida

Hej! Ordet är julgransbelysning och jag vill vinna en pärlkylskåpsmagnet!

2020-12-15 @ 19:17:41
Postat av: Camilla

Julgransbelysning
Önskar alltid en serie av Mästaren Fanny

2020-12-17 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback