Satirbild

Min ventilation gick sådär förra veckan, jag lyckades få en supervisor (den som rättar min uppsats) som hatar Harry Potter, och det är mycket jag måste åtgärda för att ens få E på den... Men men, jag har ända till 10/9 på mig, så nu försöker jag njuta av min semester (vilken idiot som bara tog 2 VECKOR! Jobbade 80 timmar i veckan under hela juli, och nu när jag är ledig verkar jag bara kunna sova...)
 
Det går inte att förklara den här bilden, men jag har ritat en satirbild till Twitter igen, och den står och samlar likes as we speak ^^
Lovar att lägga upp lite bilder och SERIER jag har ritat sedan Corona-började. Börjar jobba igen 7/9 (kill me). Hoppas att alla mår bra, ta hand om er och håll fortfarande avståndet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback