STREEEEESS

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Det hjälper inte att vara utan kamera (och nej, fortfarande ingen smartphone, så beroende av min Canon) och att jag har så mycket att göra. Tre uppsatser som ska in den här veckan, min stora uppsats (vars första version ska lämnas in i början av december) och så såklart 26 egna elevers uppsatser som ska RÄTTAS (plus alla deras test varje vecka).
 
Nu är iaf Postmodernism-kursen över, efter att jag lämnat in mina uppsatser, thank fudge for that. Det är den otvivelaktigt svåraste kursen jag har läst på nästan fem och ett halvt år. Nu kommer nästa litteratur-kurs, om realism. Första seminariet är om Platons ”grottan”, så den känns redan bättre.
 
Stressar också över vad som händer när jag blir färdigutbildad, vart ska jag ta vägen, vad ska jag undervisa? Hur mycket? Vad ska jag be om i lön? Måste jag vänta på min actual licens etc. etc. Får liksom inte 10 000 från CSN från 21 december, så måste fylla det hålet på något sätt. Gah. Anyway, hoppas att alla mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback