Halloween (stream)

Hoppas att alla hade en rolig Halloween! Jag och Darren gick till en second hand-butik i Högdalen och köpte kavajer och make-up för 170 kr, och så klädde vi ut oss till (våra versioner av) Joker och Harley Queen!
Gick vi ut på en rolig maskeradfest, undrar du? Neeej, vi gjorde en sju timmar lång stream istället! Det var jättekul, och vi fick en hel del viewers och follows! (och ja, jag har gjort designen ^^)
Jag tänkte göra ett highlights-montage, med höjdpunkter från kvällen (min favorit är när Darren råkade tappa mitt basebollträ mellan benen och låg och rullade av smärta ett tag xD), men har inte hunnit. Vill du titta lite på hela videon kan du klicka på bilden nedan.
Året innan var vi Rafael från Turtles och en katt. Vad ska vi klä ut oss till nästa år är frågan, hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback