Födelsedagsfirande och SISTA VECKAN!!!

Allt slit under vårterminen börjar komma till ett slut. Nu har jag min sista vecka på praktiken, något som känns både svinskönt och nostalgiskt. Jag har verkligen lärt känna mina klasser, och först nu när man verkligen kan interagera med dem, så åker man vidare. Lite trist.
Men ja, nu är det bara en hel del rättningar kvar med nationella proven (mina egna klasser), en hel uppsats att skriva, försvara min C-uppsats, en presentation att skriva (och genomföra), en till kurs som börjar nästa torsdag (och har tydligen en tenta och en uppsats, SUCK!!!), SEDAN är jag klar med denna termin, lagom till en hefty skatteåterbäring. Som jag längtar.
Mellan all stress och allt planerande och jobbande har jag firat min födelsedag, i dagarna fem! På onsdagen var det en tur till Gamla stan med god mat och himmelsk Ben & Jerry's-våffla till efterrätt, samt en obligatorisk tripp till Sci-fi-bokhandeln. På själva dagen var det familjemiddag med presenter och skagenröra-kalkon-kladdkaks-middag, och på helgen var det Finlandskryssning med Silja Line (har inte åkt med dem på evigheter!), med buffé och 90-talskryssning, kul!!
Sista veckan, nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback