SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV

Ni anar inte hur jobbigt det var i onsdags när jag och Georgos satt i den dammiga datasalen och skrev klart vår uppsats till "Utvärdering och utvecklingsarbete i skola och klassrum"-kursen när vi såg att vår klass som vi startade med (2014), våra gamla klasskamrater, firade att de tagit examen, med champagne på gräset i det fina vädret.
 
Men, både jag och Georgos bytte vårt andraämne (jag från franska och han från matte till SVA), så vi har en termin till att kämpa. Och vi har valt riktning i engelskan till hösten, det blev litteratur ^^
De senaste dagarna har varit crazy, men till slut lämnade jag in sagda uppsats till utvecklingskursen (4000 ord för en kurs som bara är 4hp, suck...), sedan har jag äntligen skrivit uppsatsen till engelska som handlade om mina kultur-studier jag gjorde i Sheffield. Den skickade jag in igår. Och idag har jag lämnat in den slutgiltiga C-uppsatsen om tv-spelsspråk! Ventilationen i tisdags gick bra, jag hade lite bra synpunkter på den uppsatsen som jag "attackerade", och jag tog kritiken på min uppsats like a boss. De goda nyheterna är dock att jag redan fått betyg och jag är godkänd, woooooooooooooooop!!!
Klicka på bilden nedan för att läsa min sammanfattning!
Så fort som jag lämnade in "arkivversionen" (vi måste visa att vi lyssnade på feedback från ventilationen) firade jag med plankstek på favorithaket i Högdalen! Darren är i England för tillfället, men kommer hem på tisdag, då ska vi fira att jag har sommarlov ännu mer!
Visserligen blir det en del jobbande i sommar, men vi ska försöka hinna med att göra lite roligt också. Hoppas att alla har det BÄST!

Kommentarer
Postat av: Linda

NICE vännen!!! STORT GRATTIS <3

2019-06-10 @ 01:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback