Gears 5-helg, weeeeeee

Den här helgen har jag och Darren sett fram emot länge. Det är nämligen dags för betan till det femte spelet i vår älskade serie Gears of War.
Vi har laddat upp ordentligt, med både mat och gott. Tyvärr jobbar jag på söndag, men Darren tänker försöka streama och spela 72 timmar i sträck ^^
Vi får se hur det går, än så länge verkar spelat lite glitchigt.. Jag har iaf nästan rättat de 80+ uppsatserna som mina klasser har skrivit de senaste fyra veckorna. Nästa vecka är de nationella proven, suuuuuuck... Men om tre veckor är jag tillbaka med mina engelska 5 + 6, den kursen kan jag utantill nu... Hoppas att alla andra får en fin helg också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback