Gears of War-LAN-event!

Trots en tokig helg med (ytterligare) 34 uppsatser att rätta + närmare 30 listening tests, assistent-jobb och illustrationsjobb så har jag hunnit kolla lite på matcherna i Gears of War-eventet som precis avslutats, som var i Mexiko. Jag har på min bucket list att åka på ett av dem, för GoW är jättestort i Mexiko och det är flera tusen åskådare och en stämning utan dess like. En dag.
Vi (Europa, that is) skickade tre lag att tävla: PrideStark gaming (med bland annat två av mina rumskompisar från Liverpool) tog sig till poolspel från öppna klassen och slutade till sist på 16:e plats, våra älskade fransmän (Rdamage) gjorde sitt bästa och slutade på 13:e plats (de blev lottade mot det bästa Europeriska laget, tyvärr, annars hade de kommit längre). SSG, de som alltid vinner EU-eventen och kommer top 3 på de internationella lyckades inte slå Ghost, utan hamnade på femte plats. 
Jag lyckades få lite ritande gjort i en fullspäckad helg (men hann inte få upp allt i tid på Twitter, ville lägga upp dem innan matcherna började, nu har jag en massa oanvända teckningar som inte är redigerade på datorn, hmm..). Denna är på Jackk, från SSG:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback