Kryssning med julbord och LYXBRUNCH

Ehrmagod, vi har gjort massa roliga saker på sistone, och framförallt ätit en massa god MAT!
Först var vi på en Silja Line-kryssning och åt julbord (plus en väldigt tasty lunch dagen efter), superkul. De hade JÄTTEbra underhållning, för en gångs skull, ett pojkband + en Mexikansk komiker/operasångare som kallar sig "Accidental Millenial", eller något liknande. Riktigt bra. Vi vill åka igen, så vi får se deras show igen!
I förra veckan tog vi nytta av födelsedagspresenten från mamma och pappa, nämligen en "lyxbrunch". Vi bokade bord på Kung Karls Bakficka och vi åt som hästar, den godaste buffén jag någonsin smakat. OM-NOM.
Just nu har jag precis kommit ut till landet med katterna och en jaekla massa packning (inklusive julklappar). Kommer vara här ute till januari, mysigt!! 
(och jag vet, jag vet, jag ligger efter med serierna, men det finns ingen scanner här! Ska lösa det dock, lovar!)

Kommentarer
Postat av: Nick the D*ck

Alltså, har du börjat äta musslor och dricka kaffe?! Har du blivit vuxen tänkte jag, men sen såg jag godistallriken och, vad jag antar är godis du doppat i cola, som du sen plockar upp med sked. Det var mer likt Fanny som jag känner ^^

2019-12-22 @ 23:38:12
Postat av: Fanny

Nicklas: Hahahahahahah, ja, må bättre för jag testade bara musslor (och gillade det inte), och kaffet var som sagt inte värt vuxenpoäng xD

2019-12-23 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback