Julen!

Vi hade en fin julafton här ute på landsstället utanför Trosa! Alla barnen plus de partners som inte var utomlands samlades, och vi åt gott (såklart), öppnade presenter och spelade spel!
Omnnomnom!
Jag var tomte (som vanligt).
Jag hade beställt en fin present till mamma, en fotobok från Vistaprint med speciellt fina bilder från vår Prag-resa! Kul att ha som minne, ska definitivt göra fler sådana böcker!
Jag fick jättefina presenter, bland annant en kryssning med buffé för två, Harry Potter-böcker, parfym, Harry Potter-påslakan-set, Batman-strumpor, biokort m.m.
Efter julklappsöppningen har vi en tradition de senaste åren att alla sitter och löser mitt korsord, det är min highlight under hela julen, hahaha!
De var jätteduktiga, och Fabian var (såklart) snabbast.
Allra sist på julaftonen spelade vi ett nytt spel gjort av mig, ett slags quiz-spel där man ska satsa på personen man tror kan svara på frågan om den särskilda kategorin. Det var kul och uppskattat (och vi spelade spelet flera gånger innan alla åkte hem).
 Hade en superfin jul, hoppas att alla andra också har haft det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback