Facit till korsord och sista vinnaren i adventstävlingarna!

Wow, jag är beyond imponerad över hur duktiga alla har varit med mina adventstävlingar i år! Och kanske framförallt över de tolv personerna som lyckades lista ut lösenordet från korsordet, nämligen "STOCKING". Här är facit på korsordet (klicka för större):
Denna gång (som alla gånger) LOTTAR jag, på random, ut en vinnare (som blev Helena i Uppsala, grattis!!). Om jag kunde skulle jag låta alla som tävlar vinna, men det går tyvärr inte. Dock vill ge en extra stor eloge till Jonatan, Camilla och just Helena, som har tävlat i VARENDA tävling i år, kul!!
Här ser ni vår fina "julstjärna" vi har i toppen av granen varje år xD
 
Annars får jag tacka för mig för i år, det har varit kul att göra julkalendern, även om luckorna ofta kommit upp ganska sent, ber om ursäkt för det (mycket att göra i december med nationella prov och egna uppsatser). Är nu själv ute på landet med bara katterna som sällskap i en vecka. Ska få massor med saker gjorda, är tanken, och sedan börjar vuxenlivet 7/1 (ingen mer SU för mig, endast jobbande!), gulp! Hoppas att alla får en fin nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: Helena i Uppsala

Hej!
Vad roligt att jag vann!
Gott nytt år!
/Helena

2019-12-30 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback