Adventstävling!

Denna söndag är tävlingen "Vilken ska bort?" och den går ut på att du ska titta på de fyra bilderna i varje rad och försöka lista ut vilken bild av de fyra som inte hör ihop med de andra! (Ett exempel: Om det var en rad med tre musiker och en skådespelare, då ska skådespelaren bort!). När du listar ut vilken bild som ska bort så ska du skriva ner bokstaven i den lilla lila rutan nere till höger, för när du har listat ut vilken bild som ska bort för varje rad så ska du ha 12 bokstäver, som förhoppningsvis bildar ett juligt ord! Det ordet blir ditt lösenord!
Alltså, så här gör du för att vara med och tävla:
1. Lista ut lösenordet genom att ta bort en bild per rad och samla bokstäverna till ett julrelaterat ord.
2. Kommentera nedan och skriv namn, mailadress (inte synligt för alla, bara mig), lösenordet och vilket pris du skulle vilja ha om du vinner (en Trisslott, en pärl-kylskåpsmagnet eller en serie/illustration)
 
Tävlingen avslutas på fredag 13/12, kl. 23.59 och jag kommer att lotta ut en vinnare kort efter det.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Georgos

Dopparedagen!

Fick lära mig ett nytt ord btw xD

Pärl-kylskåksmagnet <3

2019-12-08 @ 22:12:23
Postat av: Helena i Uppsala

DOPPAREDAGEN

triss

2019-12-09 @ 14:55:27
Postat av: Camilla

Dopparedagen
Önskar teckning av dig
(Stod mitt namn i förra tävlingen? Fick skriva mitt namn nu men det brukar alltid komma upp).

2019-12-09 @ 21:37:09
Postat av: Jonas

Lösenordet är "Dopparedagen", vill ha en Trisslott, tack!

2019-12-13 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback