Saker som snabbt försvann

I början av bloggandet så hade jag en massa ambitioner med bloggen. Genom åren också. Men, alla saker jag hittade på höll inte i sig så länge (minst sagt) ^^ Här är några exempel på saker som startade ambitiöst, men sedan dog ut:
Något som jag tänkte lägga upp varje vecka och tipsa om filmer eller böcker eller serier som jag gillade, och som jag ville tipsa andra om. Tror det höll i sig i runt 6-7 veckor xD
Visst, jag kan ha missat ett par, men jag kommer ihåg att jag ville ha ett återkommande tema att lägga upp recept på mina mer eller mindre egenkomponerade rätter jag plockat på mig under åren, och såklart vad jag lärt mig hemifrån. Tro mig, under 10 år har det inte blivit många recept, hittade bara detta (från 2009) xD
Detta var en briljant idé (basically ta två tv-spelsfigurer som ser liknande ut och byt namn på dem och undra, "vem är vem, who knooows?"), och den användes när jag försökte bli spelrecensent, eller iaf skribent (hade en blogg på spelsidan gamereactor och hittade på roliga saker). Tyvärr blev det inga fler än dessa två (jag har en start misstanke att jag inte kunde komma på fler karaktärer som liknade varandra).
(Allt det rosa du ser kommer från att bloggen den första tiden hade ROSA bakgrund, så alla bilder var tvungen att ha det också, tyckte jag. Ish!)
Det här vet jag inte varför det försvann. Varje dag skulle man kunna säga en sak som har varit bra, och en som har varit dålig, även om det bara är småsaker. Har alltid gillat sånt. Jag tror att jag kanske slutade för att jag slutade blogga varje dag, kanske. Eller så glömde jag bort det.
Det här var också en briljant idé, och en jättebra teckningsövning för mig! Då och då var tanken att jag skulle lägga upp en bild på någon bakgata/vackra byggnader från Stockholm som jag ritat. Kul för läsarna/Facebookvännerna att gissa var gatan är, kul för mig att testa något jag inte gör ofta! Men det blev endast en ynka bild (kommer inte ihåg vilken gata längre xD), story of my life...

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS =D
Skitkul att se verkligen <3

2019-08-12 @ 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback