Filmserier!

På tal om saker som har försvunnit från bloggen: För några år sedan startade jag en väldigt långvarig tävling. Den gick ut på att jag skulle försöka sammanfatta en film i fyra serierutor, och läsaren skulle försöka gissa filmen. När man gissade rätt fick man ett poäng, och vid 10 poäng fick man antingen en signerad originalserie av mig, en trisslott eller en pärlplatta!
Är inte helt säker på varför jag slutade med det här heller, hade jättemånga filmer på en lista som jag ville rita. Men folk slutade gissa och man känner sig dum när man lägger upp grejer som kräver interaktion och man inte får det. Jag har länge dock (till och med i "nutid") tänkt att jag ska börja med dem igen, det har bara inte blivit av.
Här är den senaste ställningen (ååh, nu mår jag jättedåligt när jag ser att två stycken är så NÄRA 10 poäng :'((( xD):
Kunde DU alla filmerna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback