Burger King!

Ett jobb jag haft har influerat bloggen mer än något annat. Jag jobbade på den mest besökta Burger King-restaurangen i Sverige (utom den på Liselund under sommarsäsongen, då hade de fler besökare per dag än vi) i 5,5 år. Detta genererade i MÅNGA serier och inlägg om hur det är att jobba där.
Det var kul att läsa igenom dem igen (för mig), hade glömt jättemycket av både människorna och bestyren. Här är några exempel på inlägg och bilder/serier (kom ihåg, alla repliker från kunderna är direktciterade, man behöver inte hitta på eller överdriva när det kommer till knäppa kunder):

Kommentarer
Postat av: Martina Arnell

Hahaha, asså måste säga, för någon som mig som har jobbat såååå många är på bk så är detta bland det roligaste jag sätt! Igenkänningsfakton är TOTAL!! TACK! 🤣🤣🤣

2019-12-05 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback