Bloggen 10 år!!!

Idag för exakt 10 år sedan skrev jag mitt första inlägg på den här bloggen! Det känns helt sjukt att jag har ritat serier och bloggat i ett DECENNIUM. Ni som har varit med i några år vet att det har gått upp och ner, ibland bloggar jag mer, ibland blir det färre inlägg.
 
Bloggen har sett mig (förutom att försöka bli serietecknare) jobba på Burger King, bli arbetsledare där, sluta, börja jobba på kafé istället, starta min lärarutbildning på SU, förlova mig och göra slut med Nicklas, skaffa två katter, flytta från Odenplan till Saltsjöbaden till Solna till Stureby, spela pingis och åka på pingistävlingar, spela Gears of War och åka på Gears-tävlingar, jobba på LSS-kollo, börja jobba som lärare, resa en hel del och såklart träffa Darren.
 
Nu tänkte jag göra en liten serie, alltså en mängd inlägg, med lite highlights från dessa 10 år! Jag börjar med det allra första inlägget, publicerat den 9:e augusti 2009 (kolla vad söt jag var ^^), hoppas att ni kommer tycka om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback