Trepartssamtalet avklarat

Nu har jag nästan kommit halvvägs i min praktik (eller "VFU", som vi kallar det). Nästa vecka är det påsklov (FAN vad skönt), och sedan är det bara fyra veckor kvar. Sweeet!
Det går bra dock, jag planerar mina lektioner i både svenska 1, engelska 5, engelska 6 och mina egna kvällskurser (också eng 5 + 6), och rättar en massa. Veckorna är väldigt långa och upptagna, men jag roar mig på helgerna (speciellt då det varit så fint väder).
Idag hade jag mitt trepartssamtal, att min universitetslärare kom och kollade på min lektion och bedömde hur jag skötte mig, sedan har vi samtal med mentor efteråt. Jag har alltid tyckt att sånt är jättejobbigt, tydligen så pratar jag alldeles för starkt (ursäkta mig att examinatorn var en lättskrämd 75-årig kvinna). Men nu var det iaf sista trepartssamtalet, thank fudge... JÄTTEskönt att ha det överstökat, och nu är det inte långt kvar av praktiken, det börjar äntligen kännas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback