Firande, teater, födelsedag

Jag har såå mycket att göra, jag blir tokig. Hinner inte rita eller göra något för mig själv, det är alltid något jobb som måste göras (även om det också inkluderar pynta på Darrens Twitch-kanal).
Nånstans i all stress och ångest har vi gått på bio med presentkort (The Predator var jättebra!), firat att Darren har blivit "anställd" av Twitch, så han kommer tjäna pengar på att spela tv-spel med god mat på O'Leary's.
Jag gick på en JÄTTEbra teaterföreställning på Teater Studio Lederman, i söndags. Min goda vän Jenny har både skrivit manuset (!) och regisserat. Verkligen verkligen tips, den spelas nu på lördag och på söndag också, men inte mer!!
Jättemysig liten teater, hade inte varit där tidigare.
Samma kväll var det födelsedagfest för Fabian och Felicia (både fyller år i september) med skagen- och svampsnittar, potatisgratäng, lax/lamm, chokladtårta. Omnom!
På måndagar går jag alltid hemifrån klockan 7 på morgonen och kommer hem 22.00, så är helt slut. Ska sova i några dagar nu, känner jag. Hoppas att alla mår bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fanny du har inte uppdaterat på två veckor! Vad händer?

2018-10-09 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback