Fanny = Graphic designer

Har ju skrytit lite förut om att jag gör headers och banners till EU-proffs (i tv-spel) och de använder dem på Twitter och Twitch. Nu kommer ytterligare ett skrytinlägg med lite saker jag har skapat. Bland annat har jag gjort en logga till Darrens nya lag the Caster Crew (han har ju blivit en etablerat kommentator nu, anställd och allt!), och han spelar med tre andra Europeiska kommentatorer. 
Får även (bra betalda) jobb från alla möjliga håll, superkul! Gjorde hela MASSIVE-laget deras banners:
 
Annars har skolan (min skola, SU) börjat igen, lyckades få godkänt på mina omtentor och är därför registrerad till hösten, puh! Kommer fortfarande undervisa några lektioner i veckan i Vällingby, yay! Darren kommer hem idag, efter att ha varit borta i evigheter, och vi ska fira hans födelsedag och mysa, weee! Hösten ser ljus ut (för en jävla gångs skull) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback