Spånga Oktoberfest 2018

Vi hade en episk afton på den årliga händelsen Spånga Oktoberfest! Det var Darrens första Oktoberfest ever, och han var väldigt exalterad! Vi hade köpt "genuine fake leather"-byxor till honom, och vi var riktigt stiliga!
Den årliga filmen var amazing, som alltid! Jag fick ett rätt på quizet (som nu ropades ut till alla, istället för att alla svarade på ett papper). Jag var ju förra årets vinnare, så försökte försvara min titel, aber nein...
Mario Party till Swish var kul! Det tävlades i mini-spelen, jag kom tvåa i min grupp, woop!
Var lika dålig som vanligt på att hålla upp den tunga ölsejdeln fylld med vatten. Alex var grym, hon kom till final av damerna och Mattias kom till final av herrarna. Darren höll ut länge, men tyvärr inte länge nog.
Finalen avgjordes (likt förra året) med Memory! Mer publikvanligt än man tror! Alex tog ledningen och såg ut att vinna, men Mattias gick om precis i slutet.
Vi stannade lite extra länge och spelade Mario Party (jag vann!!), sen åkte vi natt-buss hem (bara det ett äventyr). Det var en mycket gemytlig tillställning, längtar till nästa år! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback