I know I know!

Jag vet! Här är det dött. Inte i livet dock, där händer det miljoner grejer på en gång. Ni ska se min Att göra-lista.
Efter nästa vecka räknar jag med att det kommer vara lite lugnare dock, då har jag gjort Burlesque-brunchen, rättat alla nationella prov, givit betyg, skrivit individuella lappar på vad mina elever behöver jobba på då jag nu byter från SFI D till engelska på måndag- och onsdagkvällar (gud vad jag kommer sakna min klass buhuuuu!!!), skrivit en presentation om en artikel själv (plus gjort den), skrivit en presentation med en klasskompis, valt C-uppsats och skrivit tre sidor om det till min handledare, gjort klart Darrens banners och grejer och ritat en grej jag verkligen vill ha ritat till min Twitter, om Gears-eventet som var förra helgen...
I november har jag inga fler lektioner för terminen, då ska jag bara jobba på min 25-sidors-uppsats (vars ämne jag ännu ej valt, gaaah, vad är intressant att undersöka om tvåspråkighet???). Ser fram emot det. Jag är bara lärare två lektioner från nästa vecka, så då blir det mer fritid och tid att hänga med Darren och rita serier! Hoppas att alla mår bra, det gör vi (utom att jag har regelbundna ångestattacker osv)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår att du har ångest vännen!!! Du MÅSTE andas och bara vara emellanåt, annars kan det hända att du går in i väggen. Du är inte stålkvinnan, trots att du kanske tror det och känner så <3

Men förutom det - SKITBRA jobbat!!! =D

2018-10-13 @ 02:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback