Eurovision-party!

Jag blev bjuden hem till Georgos i lördags för att se på Eurovision med hans familj. Vi käkade pizza och drack vin och kollade på bidragen. Well, jag satt mest med katterna Lola och Momo i knät, eller satt bakom soffan och lekte med dom (ännu obesegrad i "Vem-tröttnar-först-på-leken,-Fanny-eller-katten?". Kattungen Falcon gav upp efter 90 minuter en gång, dessa två gav det hela 105 minuter innan de tröttnade, nytt rekord!) xD
 
 
Det var iaf en jättetrevlig afton, och min favorit vann :P
 
Nu har jag installerat mig med katter, tv och Xbox på landet (trots att jag har två veckor kvar i skolan). Åker till England på en snabbvisit nu i helgen, och sen är det ett TILL event i juni (som jag verkar ha ett (bättre) lag till, wooo!!!). Annars är sommaren lugn, väntar på svar från ett sommarjobb, men har inget annat inplanerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback