Man har iaf gjort nåt intryck på nya klassen xD

 
Alla i klassen håller på att få mentala sammanbrott och sitter för det mesta och vaggar i fosterställning av allt jobb vi har i skolan. Har haft två grupparbets-presentationer, på söndag (söndag!!) är det en stor tenta, på tisdag är det inlämning och veckan efter en 1200-sidors uppsats. Och så sjukt mycket uppgifter i läxa mellan varje seminarium. Vi stöttar varandra så mycket vi kan så ingen hoppar av (för man ligger ju efter i 1-2 kurser också eftersom uppsatserna är omöjliga att få godkänt på), men jag längtar såå efter sommaren.
 
Skippar Las Vegas-eventet, men åker på ett i Sheffield (min stad!!) i april, det ska bli sjukt kul!!

Kommentarer
Postat av: Lena Kexholm

När jag läste ångbåtsvetenskap på universitatet i halmstad fick vi skriva en 11 sidor lång uppsats om rodrets historia i ett geocentriskt perspektiv, och det tyckte jag var jättejobbigt. Men det var ju ingenting jämfört med vad ni måste skriva, det verkar som att universitaten förändrats mycket sen min studietid håhåjaja!

2018-03-19 @ 08:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback