Firande av tre födelsedagsbarn och seriehyllning till pappa

Äntligen lyckades vi hitta ett datum att samla familjen för att fira först svågern John (8/2), sedan mamma (14/2) och till sist pappa (14/3). Det tog ett tag eftersom alla har tentor, är sjuka, uppträder eller ramlar och bryter händerna. Jag vill förstås ha ett eget party, eftersom jag fyller jämt i maj ^^
Oxfilé, råstekt potatis, kantarellmacka till förrätt, hemlagad chokladtårta till efterrätt. Omnomnom!
Eftersom vi firade tre personer kändes det lite som julafton...
Jag fick äntligen ge pappa hans adventstävlingsvinst, en serie (födelsedagspresenten blir då den fina ramen, inte själva serien). Han gav mig fria vingar, jag fick teckna vad jag ville. Svårt, men kul också!
Jag gjorde en liten hyllning till min älskade pappa som alltid är den som lagar maten och sliter i köket. Han gillade den :)
(Klicka för att läsa större)
Det var en trevlig afton, och jag kom hem i tid för lite sista-minuten-pluggande till tentan på söndagen (som kändes ganska bra, hoppas på godkänt!!!!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar dina släkt o familj bloggar. Dem känns så glada äkta o mysiga o läsa om och den glädjen smittar av sig. Lycka till med alla studier. Går säkert bra. Kram anna

2018-03-22 @ 07:59:08
Postat av: Anna

PS vad fina o personliga presenter oxå!!

2018-03-22 @ 08:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback