SOMMARLOV!!!!!

Fucking finally. Igår var absolut sista dagen i skolan. Skönt att sista kursen var en bra kurs, med en bra lärare och inte för mycket arbetsbörda. Han bjöd på fika och vi gjorde bara roliga saker sista lektionen och slutade tidigt (BRA LÄRARE). Har bara en uppgift kvar, och det är att skriva om en argumenterande text jag redan gjort, efter att ha lyssnat på feedback, den ska in tisdag.
Fick denna tröja i födelsedagspresent av Georgos (den var lite sen i posten), love it!! :P
 
Några från klassen drog och käkade sushi, jag och Georgos satte oss sedvanligt på gräset med mat, dryck och Magiclekar och hade det mysigt några timmar.
Vi konstaterade att det är helt galet att vi har pluggat 4 år!! Det känns både som en evighet, och som att vi precis började plugga. Vi kan båda konstatera att vi aldrig hade klarat oss så länge om vi inte hade haft varandra <3
"Bara" 1,5 år kvar. Nästa termin är SVA III, sen är det en jäättelång praktik ute på skola, i SVA. Och sista terminen är det C-uppsats och engelska. 
Det händer inte så mycket i sommar, jobbar lite pass som personlig assistent såklart, och så kommer Darren så fort han får sitt pass. Vi kommer mest hänga inne i stan på en filt och spela kort (och såklart inomhus och spela Xbox ^^). Georgos ska flytta till större, och jobba. Livet är härligt för oss båda just nu, vi skålade glatt i Cola Zero och kaffe.
I vanliga fall hyr jag ut min lägenhet juni-augusti och bor på landet de månaderna, så jag och Georgos brukar aldrig ses på sommaren, men eftersom jag kommer vara i stan mycket nu hoppas jag att vi ses på någon grilltillställning :)
Migränen lät sig inte vänta såklart, den slog till så fort jag kom hem igår, så har legat däckad, men nu ska jag upp och käka nånting, sen äta glass i solen. 
Hejdå SU (din fula jävla byggnad), vi ses i augusti!
 
Livet leker för tillfället, tänker ta vara på det. London nästa helg ska bli kul. Hoppas att alla får en fin sommar <3 (jag kommer såklart uppdatera bloggen och rita serier och hålla på som vanligt, jag tror Darren blir ypperligt material för kommande serier, han är jätterolig xD). Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

åh så god maten såg ut!

2018-06-01 @ 15:23:58
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback