Födelsedagsfirande!

Äntligen lyckades vi enas om ett datum att fira min 30-årsdag med familjen. Synd att jag var sjuk (har haft superont i halsen sedan London förra helgen!) och var ute på landet och fick åka in till stan och sen ut igen direkt. Still, skönt att ha det överstökat. 
Jag hade önskat mig snittar med svampstuvning till förrätt, ugnsgratinerade räkcrêpes till varmrätt och pappas goda choklad- och nöttårta till efterrätt. Nomnom.
När vi fyller jämt får vi alla en Europa-resa till valfri destination (I'm thinking Prag, Amsterdam eller kanske Polen), och fick även ett par jättefina skor av Felicia och John, och lite filmer. Nice bice.
 
Det jag älskar mest med vår familj är att vi sjunger Happy birthday i moll, det är så mycket roligare xD (vi gav mamma en version i dur efter också, för det var hon som födde barn 30 år sen)
Håller annars på med blogginlägget om London-helgen, men det tar tid eftersom jag ligger däckad för det mesta. Förhoppningsvis blir jag frisk och piggare snart. Drar in till stan med katter, tv, Xbox osv. på måndag, sen är det bara en vecka till innan Darren flyttar till Sverige, wooo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad för din skull. Kul o läsa om din glädje det piggar upp nu när jag har de tufft mitt i en lång cancer utredning... Kram anna

2018-06-17 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback