Fanny har blivit sambo!!!

Nu har (äntligen) Darren kommit till Sverige och flyttat in med mig! Vi räknade ner dagarna (och timmarna. Och minuterna) och i måndags så var det dags! Såhär såg det ut innan han flyttade in (när jag kommit från landet med all min packning, katterna, tv:n osv):
Möblerade om och städade och gjorde jättefint innan han kom, och i måndags kom Felicia över och drack bubbel och firade, mysigt! :P Såhär ser det ut nu (innan vi ens packat upp hans grejer ordentligt, så ser lite rörigt ut igen)
Har alltså bytt plats på sängen och soffan (och arkaden och några av hyllorna). Han tycker att lägenheten är jättefin, och han ÄLSKAR Sverige, och allt med Sverige. Bokstavligen allt nytt han testar eller ser tycker han är bättre än Englands vad-det-nu-är (fast jag hade redan sagt att vårt kranvatten är bättre!)
Mötte honom vid flygplatsen med en ballong (hans flyg blev 5 timmar försenat, så jag satt på Arlanda från midnatt till 5 på morgonen ^^).
Jag hade fyllt kylen med mat och lagat några grejer innan, så vi inte behöver tänka på det first thing. Hade gjort en liten meny (för att jag är jag), så han får välja vad han vill ha för mat till varje måltid. Han tyckte att den var fin och rolig :P 
Hade köpt honom 10 stycken olika svenska öl-sorter och bad honom ge dem betyg, så här tyckte han (han sparade Kung till sist, trots att jag sa att den verkligen inte levde upp till sitt namn, och han blev minst sagt besviken på den ^^):
Annars har vi kul med god mat (han gillar min matlagning, wooohooo! Och att någon som har varit kock på flera fem-stjärniga restauranger tycker att man är bra på att laga mat är minst sagt en komplimang :P), tv-spel, kort, svensklektioner (älskar att lära honom svenska!!), Beer Pong, promenader i naturen (han är helt förundrad över alla träd och vilda harar etc.), mys etc.
Katterna älskar honom också <3
(jag vann Beer Pong)
Lovar att det kommer lite serier och roliga grejer, just nu är jag upptagen av att njuta av det här <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååh Härligt vännen! Jätteglad för din skull vännen <3
Otroligt gulligt av dig med menyerna <3

2018-06-30 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback