Sophies möhippa!

Jag lyckades ta mig till Bergshamra och gå till Bockholmen restaurang och hav utan att gå vilse (alltför mycket) i lördags för Sophies möhippa! Hon och Jonas gifte sig i juni och kommer ha party i augusti. Superfina kvinnor samlades och firade Fio på finrestaurang. Vi hade jättekul!
Vi hade alla fixat en liten personlig present som vi förknippade till Sophie och så skulle hon öppna presenterna och gissa vilken sak som var från vilken person. Det var väldigt kul och uppskattat. Om hon inte visste direkt hittade vi på historier om varför vi hade valt just den presenten (och en historia var såklart sann, den som hade köpt det). Väldigt skoj, och hon klarade säkert 75%, duktigt! 
Jag hade gjort pärlörhängen i form av hennes häst Folke. Hon gissade direkt att det var från mig, haha xD
Åt jättegod röding till varmrätt, och "Lilla chokladkoppen med hallon" till efterätt. Omnom.
Vilken toppenkväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback