2017

Året då jag började föra daglig dagbok över vad jag äter, hur jag sover osv för att försöka gå till botten med min depression. Jag åkte på inte mindre än tre Gears of War LAN-event, ett i Dallas, ett i Nottingham och ett i London. Såg även några nya städer i England (Nottingham, Birmingham, Liverpool). Fick äntligen mina serier publicerade, berättade för min crush att jag gillar hen (och blev nobbad), blev ordentligt kär igen (och blev nobbad), gav upp min dröm att bli fransklärare och bytte andraämne från franska till svenska som andraspråk, testade tinder, såg Elton John live, började spela game battles och vann Oktoberfest-trekampen för första gången.
(but played Gears 99% of the time)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Detta är nästan det bästa på hela året =) Så Underbart att göra en Best Of :)
Jag gör också en <3

2018-01-04 @ 05:33:09
Postat av: Nicklas

Bra lista! :)

2018-01-18 @ 12:02:07
Postat av: Fanny

I know, älskar de här listorna!!!

2018-02-03 @ 04:57:56
URL: http://fannysjoblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback