Populär bild på Twitter!

Medan jag skriver min C-uppsats (med migrän, ångestattacker och bröstsmärtor, yay) så kan jag bjuda på en bild jag lade upp på Twitter för några veckor sedan. Den blev sjukt populär, och jättemånga kända (i vår lilla Gears of War-värld) personer likade och kommenterade på den! Sjukt kul! Både amerikanska pro-spelare och kommentatorer och utvecklare. Jag kallade den "Snow White and the Seven Dwarfs of War".
Lite förklaring till de som inte är insatta: Jag har alltså ritat av sju Gears-proffs-spelare med anspelning till deras så kallade "gamertags" (jag kallar mig "LancerQueen" och de kallar sig just "Sneaky", "Icy" osv.). Man kan ändå uppskatta teckningen (och hur lååång tid den tog mig att göra ^^), fast man inte vet hur personerna ser ut i verkligheten. Klicka för större bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback