Julbord och familjemiddag!

Hade en flitig helg. På lördagen var vi på julbord med Lucy och gänget på fancy restaurangen Eriksgondolen. Läskigt att vara 11 våningar upp :S Fin utsikt dock, och mycket god mat!
På söndagen samlades familjen med alla respektive och hälsade på det nyaste tillskottet och så åt vi god lammstek, potatisgratäng, svamp- och skagensnittar och maränggrejer med frukt och grädde till efterätt. Yummie! 
Och så spelade vi ett av mina hemgjorda brädspel, såklart ^^ Fabian och Ruta vann, vi kom sist...
Ni kanske har märkt att serie (och tävlings-) luckorna lyser med sin frånvaro. Det är väldigt mycket nu, jag har bara 8 dagar kvar att bli klar med min C-uppsats! (och nämnde jag alla de där nationella proven som måste rättas). Serierna får komma ut i sin egen tid, de blir säkert klara till januari ^^
 
Jag hade dock en tävling, rebusen, den första advent. Rätt svar var "White Christmas" och Camilla och Jonathan kommer få en signerad serie! (nästa år...), grattis till dom!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt med julbord :)

2018-12-12 @ 15:12:21
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback